top of page
  • Снимка на автораДвете Елши

Морска арт работилница в Гърция

В началото на октомври имахме щастието да преживеем едно страхотно морско приключение! По покана на PwC бяхме ангажирани да проведем арт работилница за техния екип в Porto Carras, Гърция. Това определено беше една от най-яките работилници, които сме водили на едно от най-прекрасните места!

porto carras

Тръгнахме на път в ранни зори на предния ден и следобеда вече се любувахме на маслиновите горички и зашеметяващи гледки към тюркоазните води на Егейско море.

Скоро пристигнахме в нашата крайна дестинация, а именно магичния комплекс Porto Carras, разположен на средния ръкав на Халкидическия полуостров, в близост до градчето Neos Marmaras.

След настаняването и подготовката за предстоящия тиймбилдинг ни остана време да видим великолепния залез и дори да се топнем в морето! :)

Изморени от дългия път и лавината от емоции, все пак успяхме да се стегнем и да отидем на вечеря в хотела заедно с нашите домакини от PwC. И добре че го направихме - храната беше божествена, а виното от собствената винарна на комплекса изключително ароматно.

На другият ден беше времето за страхотната работилница. Бяхме на плажния бар и се разкриваше уникална гледка към морето. Майсторихме микс медия пана с мидички, камъчета, златен пясък и много декорация.

Всички показаха страхотен талант и си измайсториха чудни платна!

Уморени, но доволни и изпълнени с емоции, решихме да си направим още един късен плаж и отново да се насладим на невероятния залез!

Завършихме вечерта с нашата традиция да отпразнуваме успешните начинания с почерпка, а какво по-добро място за това от ресторантът Okyalos sea food в Neos Marmaras.

Доволни и сити се качихме в колата и тръгнахме обратно на път за вкъщи.

Ето и кратко видео от нашето пътешествие:

Отново благодарим на компанията за поканата и честта да творим заедно с прекрасните ви колеги и то на такова място! Страхотни сте!

А ако някой иска да направим творческа работилница и за вас, пишете ни!